יישומים של ניתוח שפה טבעית בעברית להערכה מעצבת של שאלות פתוחות במדעים

יישומים של ניתוח שפה טבעית בעברית להערכה מעצבת של שאלות פתוחות במדעים
צוות מוביל

ד"ר גיורא אלכסנדרון
ד"ר מוריה אריאלי
טניה נזרצקי

חברי הפרויקט

ד”ר ציפי הופמן

תקציר
פיתוח יכולת הלומדים לבנות הסברים מדעיים הינו יעד מרכזי של הוראת המדעים. הערכה מעצבת המספקת משוב היא גורם מפתח בשיפור הכתיבה המדעית. אולם, הוראה מעצבת של כתיבה מדעית דורשת זמן רב מהמורים , והתוצאה היא שתהליכי הוראה מעצבת הכוללים משוב מותאם-אישית מתרחשים לעיתים נדירות בכיתות …